Re: [WINNT] Jest na sali jakiś programista?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jest na sali jakiś programista?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 16 May 2014 11:41:13 +0200
W dniu 2014-05-16 11:07, pueblo pisze:
Witaj artiun, 16 maj 2014 w
news:5375bb67$0$2150$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

pueblo <nomail@nomail.pl> napisał(a):

A co chcesz dopisać?

Szukanie plików po rozmiarze - np. tylko większe niż...

Zapewne pomijanie plików o wielkości mniejszej niż. Nie wiem skąd ma
źródła, ale w nich (z sourceforge) jest więcej niż np. tu:
http://www.sentex.net/~mwandel/finddupe/, w sumie nie sprawdzałem
czy to to samo :), nie podał swojego źródła informacji o programie.
Źródła z sourceforge są pod taki manewr przygotowane (gotowe) -
parametr -z.

Tak, chodzi mi o program z tego linka, co podałeś - od autora. I
oryginalnie ta wersja ma parametr "-z" - tyle że wyłącza on pomijanie
plików o zerowym rozmiarze, więc nic mi to nie daje.
A na sourceforge, to jakiś linuksowy program...

Sorry to są inne źródła :)
Też przygotowane - odczyt rozmiaru jest (poszukaj zmiennej - SkipZeroLength).

--
Artur
0 weeks 1 day 15 hours 14 minutes 34 seconds and 498 milliseconds.