Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 2 May 2014 21:00:21 +0200
JoteR <usenet@interia.eu> napisał(a):
IMHO tu nie są potrzebne żadne zaawansowane funkcje - ot, jenternet
przez  modem wlata, przez Wi-Fi wylata.
To, co napisałeś, samo w sobie, to przecież działa.
No samo z siebie nie działa przecież.

"samo w sobie" znaczy co innego niż "samo z siebie". Chodzi mi o to, że funkcja udostępniania Internetu przez WiFi jest w XP wbudowana. Nie trzeba doinstalowywać dodatkowych programów czy sterowników. Oczywiście nie działa sama z siebie, bo trzeba ją włączyć.

Nigdy się nie bawiłem z ad-hoc, ale kiedyś trzeba zacząć. Zatem do roboty.
Według instrukcji obrazkowej http://www.tp-link.com.pl/article/?id=219
utworzenie połączenia ad-hoc wymaga zaadresowania interfejsu Wi-Fi. Niechętnie, sieci hotelowe tego nie lubią, ale cóż robić.

Co mają sieci hotelowe do Twojego ad-hoc?

Co z ptaszkiem "Połącz, nawet jeśli sieć nie nadaje"?

Nie wiem, ale ja bym włączył. Generalnie komputer musi być cały czas z tą siecią połączony, nawet jak jest w niej sam.

Przeczuwam już pierwsze problemy.
Minęło 20 strzałów znikąd...
Nic z tego, utknąłem na kroku nr 10. Utworzona (?) na netbooku sieć jest widoczna tylko na tymże netbooku. Nie jest widoczna na liście sieci w Windows7, co gorsza - nie widzi jej również inSSIDer.

A netbook jest z nią połączony? Nie pamiętam czy w ad-hoc SSID jest rozgłaszany. Chyba jest i sieć powinna być widoczna.

Ma jakieś
znaczenie,  że jest to XP Home?
JoteR

Nie powinno mieć znaczenia.