Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Fri, 2 May 2014 17:56:11 +0200
Potrzebuję od czasu do czasu uruchomić na netbooku z wewnętrznym modemem 3G prosty hotspot Wi-Fi. Sprawdziłem kilka darmowych programów, ale albo są pod [...] przypadkowych pikseli. Moze ktoś polecić coś sprawdzonego i działającego pod Windows XP?

Niestety nie.

Jedyny tego typu soft, ktory byl w miare ok,
to oprogramowanie dostarczone z karta WiFi Tp-Linka.

Spotkalem sie jeszcze z dziadostwem typu
Virtual Access Point - o ile mnie pamiec nie myli, to niedosc,
ze ow program byl platny, to w opcjach bylo szfrowanie WEP
albo w ogole. Zmiany kanalu raczej nie bylo.