Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 23 May 2014 07:39:37 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1sa38fw50c5bc$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Zresztą - chętnie obejrzę takiego PDFa, który w Adobe Readerze otwiera się
bez problemów, a w innych czytnikach rozwala mu się layout czy fonty. Parę
plików w tym formacie w życiu ukręciłem, to na takiego dziwoląga też chętnie
zerknę. :D

Starsze faktury UPC, nie wiem, jak teraz, odpalone np. w Foxit bodajże 3.0 (a może któraś dwójka, nie pamiętam numeru wersji), były kompletnie rozpieprzone - kod paskowy to go nawet Picasso by się nie powstydził. Tło było OK. Zmusiło mnie to do instalowania wyższych wersji, już nie tak lekkiego (choć nadal lżejszego od Adobe) czytnika PDF. Wyższe wersje dużo lepiej wyświetlały i kod paskowy był na miejscu,długo się jednak opierałem, albowiem Foxit czwórka z kolei rozpieprzał zasoby komputera, ściślej, dziwnie dużo ich brał i kaszanił wyświetlanie/wydruk niektórych plików (np. obrazek rozwalony na kilka, pozamienianych miejscami ze sobą części). Dopiero ostrożnie piątka - ta już była lżejsza i jakoś do tej pory wytrzymuje. Tylko nowych opcji w pizdu jest, nie wiem, czy kiedykolwiek wykorzystam, Foxit Cloud (na CHUdego JAsia mi chmura?), fejzbuk z dwumegowym pluginem... Po JAsia mi to? Za to Avast się nie pluje, że staroć i ostatnio nawet sam dał radę zainstalować aktualizację Foxita. Ale i fonty, i wygląd,nie rozwalają się teraz.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.