Re: [WINNT] 8 marca XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 8 marca XP
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 12 Apr 2014 17:04:23 +0200

Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:libgnk$i49$3@node2.news.atman.pl...
Chcesz po angielsku?

Po techno-polskawemu to nic nie kumma z tego co tam napisali.

No, ja nieraz mocno muszę się nawysilać, aby wyłowić błędy automatu, gdzie nawet potrafiło "przetłumaczyć" ścieżkę dostępudo jakiegoś istotnego pliku, czy do klucza w Rejestrze.

Zastąp w adresie końcowe "pl" sekwencją "en-us".

Uffff, dziala.

Ale to narzucanie na sile tlumaczenia to jakis kosmos. Znalazlem, ze mozna wybrac rozne tlumaczenia, ale nie znalazlem, ze mozna nie chcec tlumaczenia.

Jest u dołu wzmianki, że to tłumaczenie maszynowe, link do oryginału.
Ale rzeczywiście, dla mnie to niezrozumiałe... jak uciąłem /pl, to powinno pokazać oryginał. A tu trzeba było dodatkowo zasunąć sekwencją en-us (prawie jak an-us, a to wiadomo, co znaczy :P). Bo taką firmę, jak M$, to uważam, powinno być stać na tłumaczenie. Załóżmy, niech tłumacz weźmie za artykuł tysiaka. Języków jest, zakładam, 50 (nie wnikam, czy więcej, czy mniej). Artykułów niech będzie 10 tysięcy, zastrzeżenie jak obok. Od 500 M$ (tym razem megadolarów), M$ raczej nie zbiednieje, bo to by była kasa wydana raz, "na wieki". Poza tym, chyba te artykuły nie powstały od razu, wszystkie naraz...? Więc nie było by zbiednienia M$ za jednym zamachem od wydania 0.5G$.

Dla mnie ten wybieg M$ to pójście po linii namniejszego oporu, po bylejakości. I pewnie jeszcze nie odpowiadają za skutki naciśnięcia "Anuluj", zamiast "kontynuuj" na pytanie programu "czy podtrzymać życie pacjenta", bo się tłumacz jebnął, a ktoś tego nie zweryfikował... Od dawna też jest w sieci rysunek wykopyrtniętego W95 (Program wykonał niewłasciwą operację...), sterującego robotem chirurgicznym w trakcie operacji... (choć IMHO większość tych błędów to wadliwy sprzęt, co w tamtych czasach było bardzo powszechne) i obraz obłędu w oczach nadzorującego lekarza...

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.