Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 12 Apr 2014 17:29:20 +0200
Dnia Sat, 12 Apr 2014 15:59:00 +0200, mr misio napisał(a):

> Pfffff....
>
> Teraz?
>
> Teraz to jest Win8.1 update 1
>
> to jak SP2 niemalze.
>
> Trza bylo zainstalowac w dniu pemiery 8.0 to bys ponarzekal bardziej ;P

Instalowałem. Na wirtualce. Specjalnie mnie nie bolało, choć ClassicShell
posadziłem dosyć szybko. :)

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]