Re: [WINNT] 8 marca XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 8 marca XP
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Wed, 26 Mar 2014 19:55:58 +0100
Krystek in news:lgfo3t$ii6$1@node2.news.atman.pl
[....................]
PS: Wczoraj robiłem Windows Update i z rozpędu jednak zainstalowałem (zamiast zaznaczyć, by się nie pokazywała w WU) tę poprawkę przypominającą o końcu wsparcia. Gdy ją po restarcie odinstalowywałem to Windows Dodaj/Usuń programy ostrzegł mnie, że jej odinstalowanie może mieć wpływ na zainstalowane wcześniej poprawki bezpieczeństwa (i tu były wyszczególnione w okienku na liście 3 poprawki).

dziwne, bo teraz sciagnalem metoda "WSUS Offline"

http://www.dobreprogramy.pl/vera109/Windows-Update-hurtem-offline,49704.html

cala plyte iso, okolo 1.6 giga, niby ma byc w niej _wszystko_ co MS wyprodukowal w sprawie poprawek dla xp od samego poczatku, a kb2934207 (ponoc ta poprawka ma dawac wrzeszczace info o koncu xp) - jak nie bylo przez kilka ostatnich plyt, tak nie ma...

cos nie tak wiem?