Re: [WINNT] 8 marca XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 8 marca XP
From: "Hatman" <123@123.com>
Date: Thu, 27 Mar 2014 20:35:38 +0100

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:533322e1$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...
Krystek in news:lgfo3t$ii6$1@node2.news.atman.pl
[....................]
dziwne, bo teraz sciagnalem metoda "WSUS Offline"

http://www.dobreprogramy.pl/vera109/Windows-Update-hurtem-offline,49704.html

(..)
cala plyte iso, okolo 1.6 giga, niby ma byc w niej _wszystko_ co MS
wyprodukowal w sprawie poprawek dla xp od samego poczatku, a kb2934207
(ponoc ta poprawka ma dawac wrzeszczace info o koncu xp) - jak nie bylo
przez kilka ostatnich plyt, tak nie ma...
(..)

Jakie wszystko ?? ? Blacklist też tam istnieje, na WSUS Offline. I dobrze.
Jeśli dobrze rozumiem, to Kolega niezmiernie boleśnie tęskni za idiotyzmami,
przepraszam - takimi poprawkami które poprawiają samopoczucie i są tak
potrzebne jak psu siódma noga, rybie rower, mnie dziesiąty zmysł
lub umarłemu trzecie kadzidło..
Absolutnie niezbędna jest takze KB976002, bez której nawet bociany nie chcą
wracać do Polski - stąd katastrofa demograficzna...Wywalenie jej z win7 to
pewna
sztuka, ale w końcu można się trochę poduczyć.
Inna  arcywazna to KB905474.
Jakoś te istotne braki nie wzbudzają we mnie pragnienia płaczu.

Po najowszym aktualizowaniu Wsus offline - na czystym legalnym poniekąd
systemie brakło mi  około dziesięciu kompletnie marginalnych poprawek,
w tym kilku opcjonalnych, bez znaczenia. Dociągnąłem ręcznie, spisałem braki
i jest fajnie.

Najserdeczniej pozdrawiam

--
HatMan