Re: [WINNT] xp 64bit - jaki firewall godnie zastąpi kerio 2.1.5?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp 64bit - jaki firewall godnie zastąpi kerio 2.1.5?
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Sun, 30 Mar 2014 14:59:44 +0200
"animka"
OK, pliki instalacyjne 8.1 do nagrania na płytę mam, ale niestety nie ma autorunu i płyta mi nie startuje ze startu komputera. Jak ten autorun zrobić? czy na płycie CD-ROM, czy na płycie DVD?

I tym samym twojemu programowi dziękujemy.
Program ma być przyjazny dla użytkownika.
Czy mu zapodam płytę czy pena sam sobie na nim stworzy boot-owalną wersję bez mojego gimnastykowania.
A tak właśnie działa IFD http://www.terabyteunlimited.com/image-for-dos.htm
Za to chylę czoło przed twórcami tego narzędzia czy chcę na CD czy na penie sam sobie co potrzeba wrzuci na docelowy nośnik i wszystko się bootuje od kopa bez najmniejszego zgrzytu.

A ten twój program to taka gimnastyka jak zrobienie sobie bootowalnego pena z instalką win2k czy winxp Mnie to jako przeciętnego użytkownika przerasta i do dziś tego nie przegryzłem. Dziesiątki programów "polecanych" "omawianych" tylko zawsze z którymś coś nie tak. Już był w ogródku już witał się z gąską i nagle zonk coś się wywala - bo to jakieś protezy są z gatunku "na 89% zadziała".

Lepiej poleć mały sprytny firewall, bo o tym tu debata.