Re: [WINNT] xp 64bit - jaki firewall godnie zastąpi kerio 2.1.5?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp 64bit - jaki firewall godnie zastąpi kerio 2.1.5?
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Sun, 30 Mar 2014 14:49:22 +0200
"2late" news:lgspom$fn2$1@adenine.netfront.net

Tez czekam az ktos podrzuci jakies namiary. Kerio 2.1.5 wciaz mam na komputerze z Windowsem 2000

U mnie  2.1.5 działa bez większych zgrzytów na xp.
Też bym do dziś działał na 2k, bo to był najlepszy z windowsów, tylko co z tego skoro sterowników do karty graficznej już nie było pod 2k - a kartę wymieniłem żeby było sprzętowe dekodowanie h.264 Nowsze foobary nie działały już pod 2k, strony ciągle pluły się, że mam starego flashplayera i już go chcą instalować a tu za chwile zonk, bo mojego win nie wspiera (to na gówno krzyczą, że chcą nowsze instalować) i po takiej nieudanej próbie rozsypywał się flashplayer i już po oglądaniu było, podobnie z silverlight, skype, gg, itd. Generalnie wszystko zaczęło w końcu odmawiać posłuszeństwa, bo duża część stron www i programy uważały, że nic poniżej xp nie ma prawa zaistnieć. I stąd zmuszono mnie do przejścia na dużo wolniejszy xp.
I teraz w najbliższych kilku latach w ten sam sposób pogrzebią xp.
I co zostanie ślimakowa-kobyła win7, w której to co w poprzednich win było dostępne od 1 kliku tutaj zakopano do 3 kliknięć, bo schowano głębiej, folder otwiera się 3x dłużej (mimo wyłączenia wszelakich wodotrysków). Dla przeciętnego zjadacza chleba, który wejdzie na stronę, posłucha mp3, obejrzy film nic się nie zmieniło praktycznie od win98, ale każdy dziś powinien mieć win7, który robi to samo, a na dysku zajmuje 15x więcej, wymaga kilka x mocniejszego procesora i kilka x więcej ramu, żeby zrobił to samo. Alternatywa w postaci Linuxa mnie obecnie przeraża, bo to system dla pasjonatów linii komend :)