Re: [WINNT] Kopia zapsowa WIin8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia zapsowa WIin8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 24 Mar 2014 23:58:35 +0100
Dnia Mon, 24 Mar 2014 21:53:29 +0100, Piotr C. napisał(a):

> Najczęściej już na etapie startu masz np. F2 - BIOS SETUP / F4 - RECOVERY.
> Jeśli to nie zadziała, pobierz win8 z oficjalnych repozytoriów. Numer
> seryjny win8 jest zaszyty w płycie głównej / bios i powinno działać bez
> żadnych aktywacji / wpisywania numerów, aczkolwiek nie próbowałem.

To, że Windows przywracane z partycji recovery nie proszą o wpisanie klucza
nie oznacza, że jest on zaszyty w BIOS, tylko to, że siedzi on już w
przygotowanej wersji instalacyjnej. Instalacja spoza recovery nie spowoduje,
że automagcznie Windows będą miały wprowadzony klucz i poprawnie dadzą się
aktywować!

Po drugie - jakie to są te oficjalne repozytoria Microsoftu, skąd tak po
prostu można sobie pobrać instalacyjną wersję Windows? Jakiś adres można
prosić? MSDNAA bowiem nie jest tak ogólnie dostępny dla wszystkich.

Proponuję na początek mówić o konkretach i nie rozpowszechniać bredni.

[ I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.   ]
[                                                          (Douglas Adams) ]