[WINNT] Kopia zapsowa WIin8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kopia zapsowa WIin8
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Mon, 24 Mar 2014 11:46:59 +0100
Czy jest taka możłiwość, że kupiony laptop w sklepie legalnie z systemem Win8 może mieć taką licencję, że nie ma możliwości reinstalcji na tym laptopie? Pytam z ciekwości, bo przyszedł do mie sąsiad z zawirusowanym laptopem, aby jemyu pomoc. Nie potrafię oczyścić tego laptopa. Dlatego najłatwiej (dla mnie) zainstalować od nowa system. Myślałem, że dołaczają krążek instalacyjny do sprzętu, ale jednak nie.

Poradziłem aby zadzwonił na infolinię do Microsoftu. Ale to typ ludzi, którzy nie dzwonią a ja za niego nie będę w tak podstawowej sprawie działać.

W sklepie gdzie kupił niby powiedzieli, że musi sobie załątwić sam nowego Windowsa.

Dlatego jestem ciekaw czy jest jednorazowa licencja na Win8? Padnie system to kup nowy.

Robert