Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sun, 16 Mar 2014 19:44:19 -0400
On 3/16/2014 7:22 PM, artiun wrote:
W dniu 2014-03-16 21:54, rs pisze:
oh., dziękuję ci łaskawco. no to wybieram, że winmerge (bo o tym mówisz,
mimo ze podpiąłeś się w podwątku o diffutills) mi nie pasuje, bo generuje
plik, który trzeba dodatkowo czyścic. a diffutills mi nie pasuje bo to
jest
polecenie puszczane z cmd. kumasz, czy nadal będziesz mi tłumaczył, ze
powinienem chcieć to czego nie chce?

Powiem Ci czego nie umiesz, podać swojego problemu i czekać cierpliwie
na odpowiedź.

cztery dni czekałem i jedno co zauważyłem to brak zrozumienia prostego polskiego języka pisanego. a potem takiego palanta artiuna, który mi zaczął wciskać, że mi powinno odpowiadać, co mi nie odpowiada, nie znając nawet realiów, w których rozwiązanie, o które pytam, ma być zastosowane.

tak chcę, włóż trochę wysiłku w to by uzyskać to co chcesz! Naucz się w
końcu układać pytania.

ja? ty się dobrze czujesz? akurat to zaadresuj do siebie, bo jak widać
z tym
masz problemu. i to ty włóż troch wysiłku i nie każ mi na chama
przyjmować,
rzeczy które mi nie pasują. chce mieć dokładnie taki efekt, jak sobie
wymyśliłem. nic innego. kumasz? <rs>

Tak Ty. I dobrze się czuję. :) Jeśli chcesz, żeby wszystko Ci pasowało,
zwłaszcza, że masz w dupie powiedzenie o co Ci chodzi. To znajdź sobie
jakiś inny świat. :) Piotrusia sobie poczytaj, nabierz trochę dystansu.

podałem ci WSZYSTKO co chciałeś i co? to czego się spodziewałem. nic. zero. zero zrozumienia, zero pomyślenia, zero nawet jakiejkolwiek próby. zamiast napisać grzecznie przepraszam, że zawracasz dupę, bo ci się nudzi, to jeszcze masz czelność mądralować i mnie pouczać. masz rację, powinienem mieć trochę więcej dystansu właśnie to takich pętaków jak ty, którzy nie maja poszanowania dla czasu innych. PLONK. <rs>