Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sun, 16 Mar 2014 16:54:47 -0400
On 3/16/2014 4:10 AM, artiun wrote:
W dniu 2014-03-16 03:48, rs pisze:
On 3/15/2014 10:23 PM, artiun wrote:
W dniu 2014-03-15 23:32, rs pisze:
On 3/15/2014 3:09 PM, artiun wrote:
W dniu 2014-03-14 20:57, rs pisze:

chyba się poddam, bo widzę, że umiejętność czytania ze
zrozumieniem już
zanikła. powiedz mi, co jest niejasne w zdaniu:
"bez konieczności programowania, czyli grep i regex odpada, a nawet
użycia
cmd"? może będę w stanie wytłumaczyć. <rs>

Może napisz co chcesz uzyskać. Jak ma wyglądać wg Ciebie ten raport.
Zmiany odpowiadają wspomnianemu patch'owi.

nie nie odpowiadaja.

Plusy i minusy w stosunku do
postaci pierwotnej. Zrozumieć może każdy potrafi, ale tego co chcesz
uzyskać jak widać nikt nie rozumie.

to znaczy nie rozumie.

format ma byc taki:

brak elementu 1
brak elementu 2
brak elementu 3
brak elementu 4
brak elementu 5
brak elementu 6
brak elementu 7
brak elementu 8
Prościej, co to ma być?

tia. i ty piszesz o umiejętności zrozumienia. prościej się nie da.

A najprościej, to pokaż co chcesz mieć?

proszę bardzo. to jest najprościej. przykład z życia wzięty, przed chwila
spreparowany:

upd-aa-ss
upd-ab-12n
upd-ab-20n
upd-abo-3x2
upd-abo-3x3
upd-abrm-60
upd-absk-100
upd-absk-120
upd-absk-20
upd-absk-32
upd-absk-40
upd-absk-60
upd-absk-80

to właśnie chcę mieć po porównaniu jednego pliku względem drugiego.
lepiej?
jaśniej? jeszcze jakieś pytania?
To przecież masz!

To co napisałeś to bzdura, może nie być braku, a zmiana.

no wiec wbij sobie do głowy, że w tym wypadku nie ma takiej
możliwości, bo
pliki różnią się wyłącznie brakiem konkretnych elementów. potrafisz to
przełknąć, czy będziesz na chama twierdził, że w tym co robię mogą być.

Ty sobie wbij, że to Ty pytasz. A mnie czy kogokolwiek innego gówno
obchodzi co "poeta" ma na myśli.

wiec jak cie gówno obchodzi to po co pieprzysz, żeby tylko piepszyć i ludziom głowę zawracasz? nie kumasz, to siedź cicho i nikt nie będzie miał do ciebie pretensji, ze piszesz na newsy po pijaku. sądząc po twoich odpowiedziach, to ty zdaje się w ogóle niewiele rozumiesz, a nawet nie starasz wykazać odrobiny dobrej woli, żeby coś zrozumieć. ma być tak jak ty sobie obmyśliłeś i basta. nawet nie potrafisz przełożyć poprawnie swoich myśli na ekran. piszesz: "A najprościej, to pokaż co chcesz mieć?" wiec podałem dokładnie CO CHCE MIEĆ. ale nawet jak dostałeś to co chciałeś, to to i tak dla ciebie za trudne. teraz sobie z nudów wymyślasz kolejna rundę. ale znaj moja dobra wole, ale to już po raz ostatni, bo nie oczekuje od ciebie bynajmniej rozwiązania problemu:

plik A względem, którego następuje porównywanie pliku B

upd-aa-ss
upd-ab-12n
upd-ab-20n
upd-abo-3x2
upd-abo-3x3
upd-abrm-60
upd-absk-40
upd-absk-60
upd-absk-80
upd-ago-08
upd-ago-12
upd-ago-15
upd-ago-20
upd-ais-190/sf
upd-ach-48
upd-ach-53
upd-ach-57
upd-ach-811
upd-aco-11
upd-ad-12
upd-ad-16
upd-ad-20
upd-ad-24
upd-adp-48
upd-adp-96
upd-af-dn
upd-afpc-10
upd-afpc-5
upd-afpc-7
upd-ais-100/sf
[...]

plik B w którym chce znaleźć brakujące elementy

upd-ab-12n
upd-ab-20n
upd-abo-3x2
upd-abrm-60
upd-absk-100
upd-absk-120
upd-absk-32
upd-absk-40
upd-absk-80
upd-ach-46
upd-ach-48
upd-ach-53
upd-ach-57
upd-ach-811
upd-aco-11
upd-ad-12
upd-ad-16
upd-ad-20
upd-ad-24
upd-adp-96
upd-af-dn
upd-afpc-5
upd-afpc-7
[...]

che mieć DOKLADNIE taki wynik:

upd-aa-ss
upd-abo-3x3
upd-absk-60
upd-ago-12
upd-ago-15
upd-ago-20
upd-ais-190/sf
upd-adp-48
upd-afpc-10
upd-ais-100/sf

a nie to co z tych dwóch plików generuje patch z winmerge, który wygląda tak:

1d0
< upd-aa-ss
5d3
< upd-abo-3x3
6a5,7
> upd-absk-100
> upd-absk-120
> upd-absk-32
8d8
< upd-absk-60
10,14c10
< upd-ago-08
< upd-ago-12
< upd-ago-15
< upd-ago-20
< upd-ais-190/sf
---
> upd-ach-46
24d19
< upd-adp-48
27d21
< upd-afpc-10
30d23
< upd-ais-100/sf
\ No newline at end of file

Miałeś pokazać co masz na wejściu i co
oczekujesz na wyjściu.

nie. chciałeś bym podał: "pokaż co chcesz mieć" wiec naucz się najpierw formułować pytania, a potem je stawiaj publicznie, bo jak widać sam nie wiesz czego chcesz i marnujesz tylko ludziom czas.

To co pokazałeś to efekt, a nie droga do jego
osiągnięcia!

bo tego ode mnie chciałeś. droga jaka to osiągnąłem mnie również nie zadowala, bo zajmuje za dużo czasu w przypadku plików, które maja po kilka/kilkanaście tysięcy linii (a czasami i więcej). czyszczenie waszego patcha, przy takich plikach jest również czasochłonne i to dodatkowy element w większym i tak czasochłonnym procesie. czy to do ciebie dociera, czy będziesz rzeźbić dalej?

Po to są plusy i minusy.

minusem jest to, ze przypierdalasz się bez żadnego sensu. już ci ktoś
napisał. piłeś, nie pisz.
Nie kumasz o co chodzi z + i -. Więc co ty chcesz! Wspomniane +/-
odnoszą się do plików!!!

ja to doskonale wiem i winmerge używam od lat do innych zastosowań, ale w tym konkretnym wypadku się nie sprawdza ze względów jakie opisałem wyżej, tym bardziej, że to narzędzie ma być również dla innych. jeśli by to było tylko dla mnie, to użyłbym diff pod linuxem, albo zaproponowanego diffutills pod windows i pewnie się skończy na napisaniu jakiegoś skryptu.

Nic Ci nie musi pasować, Ty wybierasz co Ci pasuje.

oh., dziękuję ci łaskawco. no to wybieram, że winmerge (bo o tym mówisz, mimo ze podpiąłeś się w podwątku o diffutills) mi nie pasuje, bo generuje plik, który trzeba dodatkowo czyścic. a diffutills mi nie pasuje bo to jest polecenie puszczane z cmd. kumasz, czy nadal będziesz mi tłumaczył, ze powinienem chcieć to czego nie chce?

. Jednak nie pisz, bo
tak chcę, włóż trochę wysiłku w to by uzyskać to co chcesz! Naucz się w
końcu układać pytania.

ja? ty się dobrze czujesz? akurat to zaadresuj do siebie, bo jak widać z tym masz problemu. i to ty włóż troch wysiłku i nie każ mi na chama przyjmować, rzeczy które mi nie pasują. chce mieć dokładnie taki efekt, jak sobie wymyśliłem. nic innego. kumasz? <rs>