Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]
From: wozniak grzegorz <grzes@wp.pl>
Date: Tue, 18 Mar 2014 21:49:23 +0100
rs wrote:

> [...]
delim="|", oznacza zaimportuj do excela/calca z takim znakiem podziału
kolumny (delimiter), calc/excel w wersji en oczywiście, nie wiem jaki
jest polski odpowiednik funcji VLOOKUP.
Swoją drogą kto wymyslił w tych programach żeby w wersji spolszczonej
nie działały angielskie odpowiedniki, JEŻELI , eh :)
kolumny A,B,C
A i B odpowiadają zawartości plików tak je podałeś wcześniej
po C sobie wyfiltrujesz to co potrzeba (NA).
A to wartości kolumn :)

--
Pozdrawiam
Grzegorz Woźniak