Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 16 Jan 2014 18:43:29 +0100
W dniu 2014-01-15 11:36, GAD Zombie pisze:

Skoro tak, to może jednak zainteresuj się Dropboxem? Jak na razie chyba
nikt nie wymienił tu żadnych jego wad, które Ci przeszkadzają. To w czym
problem?

Tak, to najlepsza opcja. Jednakże Piotr B w międzyczasie przytoczył mi regulamin Google odnośnie usług przez nich świadczonych, który może być podobny w DropBoxie. Nie czytałem więc pierwsze co zrobię to go przeczytam gdy się zdecyduję na usługę. Otóż w/g regulaminu to co umieścisz w Googlach staje się ich w skrócie. Mogą dowolnie wykorzystać Twoje materiały.

--
Pozdrawiam
Marek