Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 12:46:55 +0100
W dniu 2014-01-14 12:44, GAD Zombie pisze:
> [...]

Źle zacytowałem. Mój poprzedni post odnosił się do słów Marka:

> Tak czy owak temat DropBoxu zamykam dla siebie z uwagi na publikowanie moich > danych personalnych podczas udostępniania plików. Nawet screenshota teraz nie > opublikuję aby pokazać komuś jakieś ustawienia aplikacji choćby. Nawet pal sześć
> inwigilację.

Spójrz na ten link:
https://www.dropbox.com/s/wabioreuyqs192c/malpy3podp.jpg
I powiedz mi czy za jego pośrednictwem zobaczysz plik z obrazkiem i
będziesz w stanie określić kto go umieścił.

Zrobiłem to w Dropboxie w najprostszy sposób. W folderze z plikiem,
który jest synchronizowany z DB wcisnąłem prawy klawisz myszy na pliku i
wybrałem "Udostępnij łącze do Dropbox". W schowku znajduję link, który
pokazuję wyżej. Jest link do pliku, ale nie ma tam nigdzie podane ani
nazwy użytkownika DB, ani też nie można podejrzeć w ten sposób Twoich
pozostałych plików. Czego więcej Ci potrzeba?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/