Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Tue, 21 Jan 2014 13:36:54 +0000 (UTC)
Dnia 21.01.2014 Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał/a:

> powiększyli. Ja 250 MB i na razie jak było 100 GB tak i jest. Ciekawe,

Nie podpowiem. U mnie 1 TB pojawiło się praktycznie od razu, wrzuciłem
tylko kilka drobnych plików celem sprawdzenia.

Pozostaje Ci mail do supportu... ale ze względu na różnice stref czasowych
czekanie do ostatniej chwili to chyba nie był dobry pomysł :-)

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT