Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 13 Jan 2014 15:34:57 +0100
W dniu 2014-01-13 14:00, Piotr B. [pb2004] pisze:

Skoro przeczytałeś to powinieneś wiedzieć że się nie da.

No to mi rebus zadałeś. Jeszcze raz uważnie wertowałem zapisy aby doczytać jak połączyć zasoby z wielu miejsc sądząc, że to właśnie przeoczyłem.

Pliki muszą
fizycznie być w synchronizowanym folderze. Skydrive w W8.1 jest
pomyślany jako analogia normalnego dysku. Jeśli chcesz aby jakiś plik
był w nim umieszczony to musisz go tam skopiować/przenieść. Symlink itp.
nie zadziała podobnie jakby nie zadziałał np. na pendrivie.

Ale na DropBoxie zadziała - jak napisał któryś z kolegów...

Tak czy owak temat DropBoxu zamykam dla siebie z uwagi na publikowanie moich danych personalnych podczas udostępniania plików. Nawet screenshota teraz nie opublikuję aby pokazać komuś jakieś ustawienia aplikacji choćby. Nawet pal sześć inwigilację.

--
Pozdrawiam
Marek