Re: [WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofywanie zmian
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 13:20:14 +0000 (UTC)
Latet <latet@latet.pl> wrote:
> Witam,

> Próbuję ogarnąć nowy latptop (Samsung ATIV Book7) - z Windows 8. Przez
> Panel Sterowania uruchomiłem "Windows Update", wyszukało bardzo dużo
> aktualizacji, dałem pozwolenie i cierpliwie czekam. Trwało to sporo -
> pobieranie, instalowanie, potem restart i "konfigurowanie
> aktualizacji", które sobie szło dobrze do ok. 90%, a potem nagle napis
> zmienił się na:

> Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofywanie zmian
> - nie wyłączaj komputera.

> [...]

Nie rób aktualizacji ręcznie tylko daj je zrobić systemowi
automatycznie. Ewentualnie sprawdź czy Samsung nie popsuł component
store w systemie poleceniem:
dism /online /cleanup-image /scanhealth
i gdyby okazało się że jest uszkodzone każ systemowi spróbować dokonać
naprawy poleceniem
dism /online /cleanup-image /restorehealth

--
Piotr Borkowski