Re: [WINNT] Zmiana haseł użytkowników "serwera" windows XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana haseł użytkowników "serwera" windows XP
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 14:15:44 +0100
On Mon, 13 Jan 2014 04:48:53 -0800 (PST), "M. M."
<fan.blazeja@gmail.com> wrote:

>Czy /jak/ da się zrobić, żeby użytkownik komputera klienckiego mógł zmienić
>swoja hasło ze swojego komputera na serwerze ? Wydaje mi się, że bez
>poklikania w dwóch miejscach: na serwerze i na stacji roboczej się nie da, ale
>może mi się tylko wydaje...
Na "serwerze" się tak nie da. Na serwerze pełniącym funkcję kontrolera
domeny (np. Windows 2003, 2008) działa to samoczynnie - zmieniasz
konto na stacji roboczej a informacja jest wysyłana do kontrolera
domeny.
W Twoim wypadku są to odrębne konta, nawet jeśli nazwa wyświetlana
jest taka sama to SID jest inny, te konta nie są powiązane ze sobą -
trzeba zmieniać w dwóch miejscach.

WAM