Re: [WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofywanie zmian
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 09:32:33 +0100
i jeszcze jedno na razie daruj sobie aktualizację do 8.1, która pewnie niedługo odezwie ci się. Przerabiałem już to i 8.1 na razie nie należy instalować na samsungach taką dostałem odpowiedź od ich fachowców a i przedtem sprawdziłem i rzeczywiście nie chodzi wszystko poprawnie

Dziękuję za wskazówki i ostrzeżenie.

Rzeczywiście - instalowanie po kilka pomogło (choć nie obyło się bez nieudanych i wycofywanych). Ostatecznie została tylko jedna poprawka, która - nawet pojedynczo - zainstalować się nie daje, no ale ją to już sobie spokojnie daruję.

Co do ostrzeżenia - dzięki podwójnie, bo mialem zamiar wgrać 8.1 tak szybko, jak tylko mi się pojawi w Windows Update.

Ale... gdybym umiał zrobić kopię całości systemu możliwą do odtworzenia w trybie Recovery, to bym się mógł pobawić i zaryzykować.

Kopię i tak chciałbym zrobić - nie wiem jednak jak. Przez ostatnie 15 lat z powodzeniem robiłem obrazy systemów Windows (XP, Vista, 7) za pomocą narzędzi odpalanych z CD (zwykle BootIT NG i jego następca - Imgage for DOS). Ale ten laptop nie ma napędu optycznego, a przerobić BootCD na Boot USB nie umiem.

Pomyślałem, że skoro systemowy tryb Recovery posiada funkcję przywracania systemu z obrazu, to może warto z niej skorzystać. Tylko jak? Nie rozumiem tych partycji "recovery" (widziałem, że jest ich tam 3 albo 4, różnych wielkosci - największa 20 GB). Ale nie ma na nich żadnego normalnego systemu plików.

Myślę, że ta największa służy do zrobienia obrazu przez użytkownika, bo obraz "fabryczny" zapewne zajmuje jedną z mniejszych i jego na razie to bym na wszelki wypadek wolał nie usuwać i nie nadpisywać nowszym.

Dzięki,

latet