[WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win8: Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofywanie zmian
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Sun, 12 Jan 2014 23:07:00 +0100
Witam,

Próbuję ogarnąć nowy latptop (Samsung ATIV Book7) - z Windows 8. Przez Panel Sterowania uruchomiłem "Windows Update", wyszukało bardzo dużo aktualizacji, dałem pozwolenie i cierpliwie czekam. Trwało to sporo - pobieranie, instalowanie, potem restart i "konfigurowanie aktualizacji", które sobie szło dobrze do ok. 90%, a potem nagle napis zmienił się na:

Niepowodzenie konfigurowania aktualizacji systemu - wycofywanie zmian - nie wyłączaj komputera.

Trwa to masakrycznie długo (2-3 godziny), co jest jakimś "kuzorium" zważywszy na to, że sprzęt jest nowy, ma dysk SSD.

W końcu windows wstaje no i oczywiście nie ma tych aktualizacji (choć sądzę, że nie jestem w punkcie wyjścia, a raczej bałagan rośnie).

Próbowałem już całą procedurę 3x. Potem przywróciłem system fabryczny przez Recovery i znów 2x. Zawsze to samo.

Dlaczego tak się dzieje? Chcę spróbować instalowania aktualizacji ręcznie jedna po drugiej, ale one są alfabetycznie na liście, więc nie jestem w stanie wgrywać ich w kolejności, w jakiej zapewne wgrane być powinny.

Reasumując - mam system bez możliwości aktualizowania. Co robić? Może to jakaś jedna, konkretna aktualizacja powoduje problem, może wiecie jaka?

Dzięki,

latet