Re: [WINNT] BIOS nie wykrywa pendriva FAT 32

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] BIOS nie wykrywa pendriva FAT 32
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Thu, 28 Nov 2013 14:38:50 +0100
Czy  można uznać że moja płyta główna nie potrafi wykryć pamięci USB
przekraczającej jakąś pojemność (1, może 2 GB), która jest
sformatowana w systemie plików FAT 32 ?
Czy też może być inna przyczyna tej "niemożności", i możliwe będzie
bootowanie z tego pena, przy tym (FAT 32 ) systemie plików ?

Trudno powiedzieć, czy to jakieś dziwne ograniczenie płyty głównej, ale ja bym się pogodził z tym faktem i nie zaprzątał sobie zbytnio głowy...

co tam chcesz bootować, że ci potrzba aż 4 giga na FAT?

--
Azarien