Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 6 Nov 2013 13:18:55 +0100

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:l5da9r$p6k$1@opal.futuro.pl...
Niemniej są rzeczy, których wciąż nie umiem robić myszką. Np. obsługiwać Total Commandera ;). Jeszcze w czasach DOSa gdy w Norton commanderze

Da się - większość z klawiatury robię, menu klawiszem ALT i odpowiednia litera, część myszą... Z klawiatury np. zaznaczanie plików do operacji, a myszą je przeciągam do innego programu... zależy co.

dało się włączyć myszkę, zawsze zastanawiałem się po co ona jest, skoro klawiaturą szybciej ;)

Bo tam trochę to gorzej wyglądało. Mało co w nim robiłem (i mało co robię), jeśli się trafił, myszą. Już takie przyzwyczajenie - kiedys w ogóle bez myszy pierwsze rzeczy na pececie.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.