Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 6 Nov 2013 12:10:45 +0100

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:l5ctu2$nv8$2@opal.futuro.pl...
Pewnie. Sam lubię najszybsze rozwiązania. Ale jak patrzę na rozwój Windowsa, który jest coraz bardziej upraszczany dla użytkownika (powiedzmy), coraz mniej widać na wierzchu opcji, coraz więcej robione jest tak, by obsługiwać to tylko paluchem, to dziwne wydaje się "wciśnij windows+R i wpisz polecenie". To brzmi jak prehistoryczne rozwiązanie z.... DOSa! Nawet bez myszki!

Kiedyś mi pierdzielnęła mycha, to tydzień, zanim kupiłem nową, działałem z klawiaturym nawet bez emulacji mysi.
Taki OE szło obsługiwać szybciej, niż myszą...
Może nawet bym pozostał z tym, gdyby nie to, że niektóre programy praktycznie były jedynie klikalne, a także oglądane strony WWW, gdzie można było, ale z trudem, klawiszem TAB przejść do odpowiedniego odnośnika. A niektórych bez myszy nie dało się w ogóle. I to już za Windows98SE.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.