Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak w Windows 8 zmieniać literki dysków?
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Wed, 06 Nov 2013 09:16:54 +0100
GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał(a):
Zupełnie nie zrozumiałeś moich intencji w poprzednim poście. Miał być
lekko ironiczny i dotyczył odpowiedzi przedpiścy, który zamiast podać
rozwiązanie, o którym napisałeś sam wyżej, to podaje sposób, który nie
jest intuicyjny i raczej trudny dla użytkownika o słabej wiedzy.
Uruchamianie programów systemowych bezpośrednio przez nazwę pliku w
katalogu systemowym NIE jest prostym ani dobrym sposobem dla zwykłego
użytkownika. I tylko to miałem na mysli. Powiedziałbym, że jest nawet
złym sposobem.

Tak, nie załapałem ironii. Ale też sprawa nie jest jednoznaczna.
Wpisanie czegoś do Uruchom jest często prostsze i szybsze od
przeklikiwania się. Prościej też to wytłumaczyć na grupie niż opisywać
kolejne kliknięcia. I jednocześnie może być nieintuicyjne. Poza tym
jeśli ktoś pyta o zmianę litery dysku to raczej to nie jest tzw. zwykły
użytkownik. Więc można polemizować :)

Pewnie. Sam lubię najszybsze rozwiązania. Ale jak patrzę na rozwój Windowsa, który jest coraz bardziej upraszczany dla użytkownika (powiedzmy), coraz mniej widać na wierzchu opcji, coraz więcej robione jest tak, by obsługiwać to tylko paluchem, to dziwne wydaje się "wciśnij windows+R i wpisz polecenie". To brzmi jak prehistoryczne rozwiązanie z.... DOSa! Nawet bez myszki!

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/