Re: [WINNT] Asus EEE PC problem z instalacją systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Asus EEE PC problem z instalacją systemu
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 26 Oct 2013 02:53:41 +0200

Boje ze sterownikiem zakończone. Napisałem do biura Asusa w Polsce z prośbą
żeby sprawdzili sterownik zamieszczony na ich stronie. Na drugi dzień
dostałem maila z propozycją zassania steru ze wskazanej w mailu
lokalizacji. Zassałem, rozpakowałem, zainstalowałem na świeżym XP i poszło
bez trudu. Dźwięk jest. Nawiasem mówiąc, plik był innego rozmiaru niż
poprzedni ze strony Asusa.

Brawo. Czasem taki prosty krok wystarczy. W sumie to Oni dla Nas :)

--
Artur
0 weeks 0 days 12 hours 54 minutes 7 seconds and 393 milliseconds.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.