Re: [WINNT] Asus EEE PC problem z instalacją systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Asus EEE PC problem z instalacją systemu
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2013 18:29:54 +0200
Dnia Wed, 23 Oct 2013 08:04:22 +0200, Tomasz Sałajczyk napisał(a):

> Sprawdź w biosie czy nie masz włączone "quick boot". Wyłącz "quick boot"
> i za pomocą "Esc" (ten klawisz jest akurat w 1201T, u ciebie może być
> inny) wywołasz sobie menu bootowania z różnych urządzeń.

Zdołałem to sam odkryć zanim mi odpisałeś :) Ale dzięki za pomoc. Jak
sądzę, masz doświadczenie z tym lapkiem. Zdołałem dziś zainstalować na nim
XP. Ale nie daje się zainstalować sterownik audio. Po kilku próbach
osiągnąłem stan taki że urządzenie audio jest z czerwonym wykrzyknikiem,
opis mówi że brak sterownika lecz urządzenie nie daje się odinstalować a
próba z "aktualizacją sterownika" nie wywołuje zadnego efektu.
Przyszło mi na myśl że być może lapek nie trawi XP prof. i powinienem
zainstalować home?
Masz jeszcze jakiś pomysł? :)
Hmmm, podobno te lapki były też z linuksem Xandros. Ale na stronie Asusa
nic o tym, moze wiesz skąd taki zassać? Sądzę że powinna to być dosyć
specjalna wersja więc na stronach Xandrosa nie ma co szukać.
--
Jacek