Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na osobną, nieliterkową partycję..

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na osobną, nieliterkową partycję... Opis.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 25 Oct 2013 00:19:04 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:52697dde$0$2154$65785112@news.neostrada.pl...
Oś się wysilił! Może zbyteczna, ale ktoś coś robi zamiast pisać 'rzeźba'. Może robi to dla siebie, może ktoś coś z takiej 'rzeźby' wyniesie. Ciebie

Po prostu obiecałem, że napiszę (w sprawie tego małego komputerka, a mam poczucie, że obiecanego należy dotrzymać), jak to zrobić, na własnym przykładzie przeszedłem przez całość. Trochę tu jest cyzelowania, ale na drobnostkach właśnie można sie tu potknąć.

uczono szablonowo, czy myśleć? (Powinno wystarczyć - idzie o szablon).

Pewnie sprawa tak nietypowa (inna rzecz, że niestety, rozlewam się i to ciężkie bywa - tak mnie szkoła "wytresowała"), że i nietypowa reakcja?
Ja w każdym razie nie gniewam się o to :))

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.