Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na SSD
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2013 20:58:31 +0200

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l4bpnn$ieo$2@node2.news.atman.pl...
A co myslicie - dyski SSD 32-64 GB sa relatywnie tanie - moze tam wrzucic swapa?

Jakies na TAK, jakies na NIE - argumenty?

Mając dużo RAM (mam 16GiB) swap pełni funkcję znikomą - mam system na SSD ale swap na hdd (ze wzgledu na owczy pęd zwany tradycją czyli żywotność ssd). W8 po swojemu i tak ustawia mały swapfile.sys na partycji systemowej (podobn dla aplikacji których raczej nie używam lub używam sporadycznie).

BTW: Uzywałem kilka lat Visty bez pliku wymiany ale po przejściu na W8 okazało się, że importowana z Visty "Poczta Systemu Windows" nie działa poprawnie w W8 bez pliku wymiany więc zostałem zmuszony założyć ów plik dla potrzeb tego jednego programu (winmail.exe).

--
marfi