Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na osobną, nieliterkową partycję..

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak wyrzucić plik wymiany na osobną, nieliterkową partycję... Opis.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 25 Oct 2013 00:56:26 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:52699062$0$2176$65785112@news.neostrada.pl...
Przeciez system od zarania pozwala zdecydowac na ktorej partycji jest
swapfile. Po co te kombinacje?

Po co? Choćby dla lepszego spokoju ducha... Nie umiem ci teraz dokładniej tego powiedzieć, znów chyba ciśnienie pojechało i mnie zmuliło, wyłączyło się właśnie myślenie. Ja to robię, by mieć mniej "stałych ciał (nie)obcych" na partycji z systemem... Także inne rzeczy, ale o tym później, odeśpię, poskaczę po mieście, jak będę w lepszej formie, to spróbuję lepiej objaśnić... Napiszę tylko, że to prawda, że od dawna to można zrobić, już od W98 to robiłem. Dodatkowe rzeźbienie jest po to, aby móc ten plik precyzyjniej zlokalizować w miejscu, w którym konkretnie chcemy, oraz, aby uniknąć pewnych konsekwencji tych kombinacji, jak i w różnym stopniu, zależnym od potrzeb, zmienić jego właściwości.
Tyle na razie, spadam, bo już nie myslę, nie chcę się zbytnio rozlać.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.