Re: [WINNT] Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2013 09:23:02 +0000 (UTC)
Jacek <ala@ola.pl> wrote:

> Cynik z Ciebie.
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2670969&highlight=
> Mam Ci takich linków wyszukiwać, czy wysyłać pocztą paczki z kompami, które
> to trafiają w moje ręce z powodu 'stabilności' po aktualizacjach?

Rotfl. Dzięki że udowadniasz moją tezę że problemy stwarzają
użytkownicy. Cytat: "bo miałem katalog Program Files przeniesiony na
innym dysku." Jako ekspert serwisant a nie dyletant od orania systemu
oczywiście musisz wiedzieć co Microsoft pisze w dokumentacji o
przeniesieniu katalogu systemowego na inny dysk w kontekście upgrade.
Prawda? :-)

> Kończę moje wypowiedzi z Tobą.

Ok. Twoje kwalifikacje już w wystarczającym stopniu zaprezentowałeś. :-)
EOD także z mojej strony.

--
Piotr Borkowski