Re: [WINNT] Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 26 Oct 2013 11:58:10 +0000 (UTC)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:
> Dnia Thu, 24 Oct 2013 15:27:08 +0200, Jacek napisał(a):

> (ciach…)

> My Pictures folderem do instalacji softu? No ja tam jednak "My Pictures"
> używam do trzymania zdjęć. :D

Przecież trol dał pierwszy losowy przykład z googla nt. przeniesienia
jakiegoś folderu bez zrozumienia istoty problemu, nie na temat i bez
sensu (to co napisał o rejestrze).

Problemem było przeniesienie Program Files na inną partycję. Tymczasem
stos serwisowy Windowsa nie obsługuje tranzakcji między różnymi
partycjami. Dlatego aby działał upgrade Windowsa wszystkie pliki,
których on dotyczy muszą znajdować się w obrębie jednej systemowej
partycji. Microsoft daje oficjalną co prawda możliwość zmiany położenia
folderu Users i ProgramData przy instalacji systemu (ale już nie Program
Files) ale tylko w celach testowych i dając wyraźne ostrzeżenie o
powyższym ograniczeniu[1].

1. http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc722177(v=WS.10).aspx
--
Piotr Borkowski