Re: [WINNT] Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 26 Oct 2013 11:38:11 +0000 (UTC)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

> Nie do końca widzę w tym rozwiązanie - wszelkie inne aktualizacje instalują
> się bez problemów. Ale może, jeżeli nic innego nie pomoże, to i tego
> spróbować trzeba będzie.

> Hmm. U mnie w tej chwili pliki o tej nazwie występują w:

> - c:\Windows\WindowsUpdate.log - data modyfikacji 2013-10-26, 05:15, rozmiar
> ponad 1 MB, wobec czego wystawiłem go pod adresem:
> http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WindowsUpdate.zip

Jakiś dziwny ten błąd. Teraz WU chce instalować sterownik o wersji
8.15.10.1930, który jest na WU ale jest on przeznaczony dla Windowsa 7.
Spróbuj w menedżerze urządzeń ręcznie zmienić sterownik na ten dla
W8[1]. Ewentualnie pobierz go z http://catalog.update.microsoft.com i
zainstaluj starym sposobem.

1.
https://skydrive.live.com/?cid=19f26be92e6c01c3#cid=19F26BE92E6C01C3&id=19F26BE92E6C01C3%214116&v=3