[WINNT] W 8.1 - problem z IE 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 23 Oct 2013 15:10:58 +0200
Witam,

Czy u Was też występuje mega-problem z tą przeglądarką? Zauważyłem kilka rzeczy:

- rozwijane pola (select) trzeba czasem kliknąć parę razy a i to czasem nie skutkuje - czasem nie można przejść do pół wielowierszowych poprzez kliknięcie myszką na nich (można kliknąć na jakieś pole tekstowe i Tabem przejść do textarea) - linki zawarte we Flashu albo działają na podwójne kliknięcie, albo wcale nie działają

Dwa pierwsze problemy zauważyłem na stronach z osadzonym Flashem ale nie mam pewności czy to ma związek.

Jeśli trzeba to podeślę linki. Póki co mogę przedstawić pierwszy z nich:

http://golfparkgdynia.pl/

Chodzi o górny Flash. Pozostałe przypadki obserwowałem w miejscach trudnych do zademonstrowania (płatności on-line, zamawianie kuriera, edycja CMS itp). Musiałbym poszukać w sieci "publicznych" przypadków aby móc je pokazać.

--
Pozdrawiam
Marek