Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 16 Oct 2013 04:33:29 +0200
Dnia Sun, 13 Oct 2013 14:18:21 +0000 (UTC), Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Quicktime Alternative i Real Alternative nie są już rozwijane od 4 i 3
> lat i zawierają luki bezpieczeństwa. Lepiej jest użyć paczki kodeków
> obsługującej te formaty za pomocą rozwijanych filtrów np. K-Lite Codec
> Pack (Standard)[1]
>
> 1. http://codecguide.com/features_standard.htm

Muszę sprawdzić, choć gdzieś mi skojarzenia się błąkają, że swego czasu z
K-Lite właśnie miałem jakieś problemy. W zasadzie teraz całość tematu
załatwia mi ADVANCED Codecs for Windows 7 and 8
(http://shark007.net/win7codecs.html). Prawdę mówiąc nie wgryzałem się, czy
mają osobne filtry do QuickTime i RealMedia (których to formatów raczej nie
trawię), kodowaniem video również zajmuję się sporadycznie, a może całość
tematu załatwia Media Player Classic - Home Cinema czy VideoLAN. :D

[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
[ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool.                 ]
[                                                ("House M.D. 4x09 Games") ]