Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 12 Oct 2013 23:14:32 +0200
Dnia Sat, 12 Oct 2013 06:13:53 -0700 (PDT), Ricardo Lopez napisał(a):

> [...]
>
> Zanim zacznę powinienem się zapewne pochwalić, że pracuję na maszynie z
> Windows 7 64 bit i mam zainstalowane 3 przeglądarki Internetowe (IE,
> Chrome i FF). I teraz mój problem - a właściwie 2 problemy:
>
> 1. Czym odtwarzać pliki MP4 i FLV offline. Co ciekawe niektóre MP4 na
> moim dysku odpalają, a inne nie (zdaje się, że pojawił się ostatnio jakiś
> niestandardowy format MP4?!). Do tej pory otwierałem wszystkie tego typu
> pliki z Real Playera ale nie wiem czy warto go instalować, bo mam
> wrażenie, że jeszcze gdy pracowałem na XP trochę "bruździł" mi w systemie

Stosowane przeze mnie kodeki (system Windows 7 x64):
- Advanced Codecs for Windows 7 and 8 - http://shark007.net/win7codecs.html
(plus rozszerzenia 64-bitowe)
- QuickTime Alternative -
http://www.free-codecs.com/download/quicktime_alternative.htm
- RealAlternative - http://www.free-codecs.com/download/real_alternative.htm

Odtwarzanie plików MP4, FLV i od czorta innych:
- VideoLAN for Windows - http://www.videolan.org/vlc/
- MediaPlayer Classic - Home Cinema - http://mpc-hc.org/

> 2. No właśnie, a jak wygodnie zapisywać filmiki na dysku? Poprzednio
> korzystałem z wtyczki Real Playera, która aktywowała opcję "Download
> Video" po najechaniu kursorem na okienko filmu. Było to całkiem wygodne
> ale mam mieszane uczucia odnośnie Real Playera (patrz pkt. 1).

W Firefoksie mam rozszerzenie DownloadHelper, dla Google Chrome powinien
pomóc YouTube Center - ale tego ostatniego używam tylko dla ustawień
związanych z playerem. :)

[ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego                  ]
[                                                            (pl.pregierz) ]