Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki odtwarzacz do MP4 i FLV
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 12 Oct 2013 15:57:25 +0200
W dniu 2013-10-12 15:13, Ricardo Lopez pisze:
1. Czym odtwarzać pliki MP4 i FLV offline. Co ciekawe niektóre MP4 na
moim dysku odpalają, a inne nie (zdaje się, że pojawił się ostatnio
jakiś niestandardowy format MP4?!). Do tej pory otwierałem wszystkie
tego typu pliki z Real Playera ale nie wiem czy warto go instalować,
bo mam wrażenie, że jeszcze gdy pracowałem na XP trochę "bruździł" mi
w systemie (częste krachy Flash Video w Chrome).

Ja mp.4 i .flv odtwarzam Windows Media Playerem. Bez problemów, tylko trzeba zainstalować win8codecs. W Twoim przypadku byłby to win7codecs, a być może jeszcze jakiś codek do mp4. Sprawdż najpierw ten pierwszy.

--
animka