[WINNT] Zadziwiająca awaria W7: Partycja C: zamieniła się w E:

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Zadziwiająca awaria W7: Partycja C: zamieniła się w E:
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Sun, 06 Oct 2013 09:59:39 +0200
Uśpiłem sobie przedwczoraj komputer jak zwykle. Rano włączam a tu próba uruchomienia kończy się resetem i próbami naprawy systemu (nieudanymi). Coś się stało z partycją systemową i widoczna była pod literą E, w dodatku autonaprawy nic nie zdziałały. Krzyczały, że jest jakiś poważny błąd z dyskiem (nie pamiętam szczegółów).

Nie pomogła próba odtworzenia systemu z obrazu dysku wykonanego kilka miesięcy temu. Program twierdził, że na dysku jest niezgodny z obrazem system.

Ostatecznie przeinstalowałem system od początku (bez formatowania dysku), po czym udało mi się przywrócić stan zapamiętany w obrazie dysku.

Pytanie: co to za licho? Usterka sprzętowa? Dysk nowy - ma ok pół roku, płyta nowa - ma niecały rok.

Poradźcie, co sprawdzić i jak?

--
MN