Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Thu, 19 Sep 2013 16:29:21 +0200
Z ciekawości o jakie programy chodzi? Ja spotkałem się tylko z problemem
w Firefoksie (i jego pochodnych), ale to tylko były błędy w rysowaniu
tekstu na stronach, a nie przestanie działania. Zresztą ten sam problem
Firefox ma/miał pod W8 jeśli wymusiło się akcelerację direct2d.

No np.:
- Firefox,
- Chrome,
- GG,
- Poczta Windows Live
- Skype też
Te i jeszcze inne, których teraz nie pamiętam, po tej poprawce wywalały komunikat o zaprzestaniu działania. No ale ja mam już leciwego Radeona HD4870 i Catalisty do niego nie rozwiązują tego problemu.