R.e.m.e.K <go@dev.null> wrote:
> Dnia Mon, 16 Sep 2013 16:38:35 +0000 (UTC), Piotr B. [pb2004] napisał(a):
>> Spróbuj przerejestrować w tym[1] oknie klienta poczty ponownie
>> wybierając The Bat albo zainstaluj go ponownie.
> Robilem to juz dawno. Nic sie nie zmienia.
To niestety pozostaje ręczna kontrola wpisów w rejestrze rejestrujących
mailto. Niestety jest ich kilka w różnych miejscach z powodu
kompatybilności wstecznej.
M. in.:
HKLM\SOFTWARE\Classes\mailto
HKCU\SOFTWARE\Classes\mailto
HKCU\Software\Microsoft\Windows\Shell\Associations\UrlAssociations\MAILTO\UserChoice\ProgId
Zacznij od sprawdzenia wskazania ProgId w powyższym według
schematu
HKLM\SOFTWARE\Classes\wartość_ProgId\shell\open\command
--
Piotr Borkowski
|