Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Wed, 18 Sep 2013 19:00:12 +0200
W każdej Szklarni, z jaką się zetknąłem, na liście prezentowanych poprawek była możliwość zaptaszenia, że "tej poprawki nie chcę"... Zaptaszyć, będzie spokój, jak z KB928416 dla XP... Czy to coś drobnego, czy przeglądarka...

Ale chyba nie zrozumiałeś o co mi chodzi.
Ja wiem, że tej poprawki można nie pobierać i można ją nawet odinstalować, co rozwiązuje problem. Chodzi mi o obejście sposobu zainstalowania IE 10 lub nowszego _z_pominięciem_ tej poprawki, bo ona instaluje się niejako w pakiecie z tą wersją przeglądarki, a nawet jak ją odznaczam przy instalacji IE, to system i taj ją sobie dogrywa bez mojej zgody :-/