Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zła poprawka przy IE 10++
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 18 Sep 2013 15:39:36 +0200

Użytkownik "Paweł" <brop@wp.pl> napisał w wiadomości news:5238bb82$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...
Ale czy ktoś zna sposób na "obejście" problemu z tą aktualizacją?

W każdej Szklarni, z jaką się zetknąłem, na liście prezentowanych poprawek była możliwość zaptaszenia, że "tej poprawki nie chcę"... Zaptaszyć, będzie spokój, jak z KB928416 dla XP... Czy to coś drobnego, czy przeglądarka...

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.