Re: [WINNT] Wiarygodno?? speedtest?w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wiarygodno?? speedtest?w
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Mon, 2 Sep 2013 10:42:15 +0200
U¿ytkownik "robot" <cdscds@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:l01dk3$95i$1@node1.news.atman.pl...

> Sprawdz przy okazji czy rozró¿niasz megabity (Mb) od megabajtów (MB)
>
> --
> pozdro

S³uszna uwaga.
W ostatnim zdaniu za¿±da³em o mojego us³ugodawcy prêdko¶ci osiem razy
wiêkszej od obiecywanej.
Natomiast prêdko¶ci pobierania ¼le zinterpretowa³em. Prawid³owo prêdko¶ci te
to odpowiednio:
- 3,4 MB/sek = 27,2 Mb/sek
- 1-2 MB/sek = 8-16 Mb/sek
Przepraszam.
Dzisiaj, dla sprawdzenia, ponownie przeprowadzi³em test z u¿yciem FileZilla.
Wyniki opisa³em w odpowiedzi z godziny 10:24
Za zwrócenie uwagi na rzecz bardzo istotn±, dziêki.
Pozdrawiam
mk