Re: Wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Mon, 2 Sep 2013 10:24:19 +0200
Poprawka:
Warto¶ci :
-maksymalna 3,4 MB/sek
-¶rednia 1-2 MB/sek
zosta³y odpisane poprawnie.A wiêc s± to warto¶ci odpowiednio:
- 27,2 Mb/sek
- 8-16 Mb/sek
W ostanim zdaniu nies³usznie zawy¿y³em obiecywany transfer a¿ o¶miokrotnie,
za co przepraszam.
Mojego dostawcê równie¿.
Dzisiaj ponownie przeprowadzi³em ten test, pobieraj±c przy u¿yciu FileZilla
plik Is-IR.gz  "wa¿±cy" oko³o 315 MB.
Pobieranie trwa³o 110 sek, co daje ¶redni± prêdko¶æ oko³o 24 Mb/sek, a wiêc
jak najbardziej zgodn± z obiecywan±.
Dodam, ¿e podczas pobierania prêdko¶æ ta, w porywach dochodzi³a nawet do 5
MB/sek, czyli by³a prawie dwa razy wiêksza od obiecywanej.
Przeprowadzi³em wiêc jeszcze raz pomiar prêdko¶ci, korzystaj±c w obu
przypadkach z
us³ugodawcy OOKLA:
1- http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predkosci-lacza/ ze
stronu internetowej mojego dostawcy. Wynik:  24,74Mbps
2- http://www.speedtest.net  ze strony internetowej OOKLA. Wynik: 14,54 Mbps

Wyniki te znacz±co ró¿ni± siê od siebie, dlatego zak³ada³em ten temat,
pytaj±c o wiarygodno¶æ poszczególnych pomiarów.
Moja ciekawo¶æ wynika³a równie¿ z tego, ¿e dokonuj±c takich pomiarów w
przesz³o¶ci, wyniki w obu przypadkach by³y porównywalne. Oba w granicach 24
Mbps.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>