Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)
From: "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Mon, 19 Aug 2013 16:57:28 +0200
Użytkownik "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy> napisał w wiadomości news:kuaeih$up2$1@node1.news.atman.pl...
XP SP3 z aktualizacjami - nacisniecie Caps Lock wlacza CapsLock,
ale juz nie wylacza.
Co ciekawe wcisniecie jakiegokolwiek Shift-a wylacza CapsLock.

A czy jest jakaś możliwość całkowitego wyłączenia CapLocka? Chcę nacisnąć Shifta, wciska się CapsLock, chcę nacisnąć Tab, wciska się CapsLock. A ja używam go bardzo rzadko, na przykład chciałbym aby włączał się tylko gdy nacisnę jeszcze jakiś inny klawisz. Druga sprawa - czy jest jakiś niestandardowy sterownik klawiatury pod Windows, do wprowadzania tyldy? Teraz aby wprowadzić musze nacisnąć tyldę i coś innego.