Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Mon, 12 Aug 2013 16:44:05 +0200

> Opcje Regionalne - Jêzyki - Szczegó³y - Ustawienia klawiszy - i dalej
> sobie poradzisz...

W XP nie mam "Ustawienia klawiszy",
ale wszystko "tam" mam powylaczane (klawisze trwale, itd).

Wydaje mi sie, ze to sie stalo po zainstalowaniu MS Visual Studio,
choc inne mniejsze programy tez instalowalem w tym czasie... :/
Oczywiscie przedtem wszystko bylo ok
a teraz aby "zgasic" caps locka musze wcisnac shift, cholera :).