[WINNT] Jak ustawić przeglądarkę WWW pod XP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak ustawić przeglądarkę WWW pod XP?
From: "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Mon, 19 Aug 2013 16:27:06 +0200
Mam Firefoxa. Po zainstalowaniu Chrome, przeglądarka ta stała sie domyślną. Chciałbym aby domyślny był Firefox, bo mam tam swoje ustawienia a kliknięcie na link w Outlooku powoduje bardzo długi czas uruchomienia Chrome.
Wybieram : Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne
Wybieram: Niestandardowa
Mam radio Użyj mojej bieżącej przeglądarki sieci Web
zaznaczam Mozilla Firefox, Wybieram OK.
Ale nic się nie dzieje. Gdy otwieram ponownie, ponownie jest "Użyj mojej bieżącej przeglądarki sieci Web" i nadal Chrome