Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Caps Lock wylaczany jedynie Shiftem (?!)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 12 Aug 2013 23:53:30 +0200
Dnia Mon, 12 Aug 2013 19:55:56 +0200, JoteR napisał(a):

> Ja tam się na komputerach nie znam, ale po mojemu chodziło o samo
> *wyłączanie* CapsLocka-a.

No i owszem.

> JAK: Konfigurowanie w systemie Windows XP ułatwień dostępu dla osób z
> upośledzeniami narządów ruchu

Wydawało mi się po prostu, że jest to kwestia powiązana z ustawieniami
ułatwień obsługi. XP niestety teraz pod ręką nie mam żadnego (nawet
wirtualna maszynka akurat zaorana), więc nie miałem jak tego przeklikać.
Tylko Google mi pozostało. :D

> Dziękuję, ostatnio wyjątkowo nic mi nie strzyka, a na problemy z innymi
> narządami hmm... niech będzie, że ruchu, nie pomogają żadne artykuły,
> również w prasie kolorowej, ino te niebieskie tabletki ;->

Bidactwo. ;D

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]